Reklamace

Reklamace

 

Něco se pokazilo? Chcete vrátit objednávku nebo reklamovat poškozené či vadné zboží? 

Jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží?

Pro reklamaci nebo vrácení zboží nám zavolejte na číslo +420 606 174 666, zašlete e-mail na info@deleris.cz nebo vyplňte níže umístěný on-line formulář. Reklamaci a vrácení vyřešíme obratem.

Kolik dní mám na reklamaci a vrácení zboží?

Zboží můžete reklamovat do 12 měsíců nebo vrátit do 14 dní od obdržení Vaší objednávky.

Budu platit za reklamaci a vrácení zboží?

U reklamace a vrácení zboží hradí náklady na přepravu odesílatel.

Jak zabalit reklamované a vrácené zboží a kam ho poslat?

Zboží vždy zabalte nejlépe do stejné krabice, ve které Vám přišlo. Krabici se zbožím řádně zalepte. Další postup se liší podle Vámi zvolené dopravy.

Jak dostanu peníze zpět?

Peníze za reklamované nebo vrácené zboží Vám vrátíme na Váš účet do 14 dní od prvního dne, kdy obdržíme zpět Vámi reklamované či vrácené zboží.